הנהלת חשבונות ושכר

הנהלת חשבונות ושכר

תיאור
הנהלת חשבונות ושכר

כל עסק נדרש לשירותי הנהלת חשבונות מקצועיים, וזאת על מנת לעמוד בסטנדרטים הנדרשים על ידי רשויות הפיקוח, המיסוי והחוק. הנהלת החשבונות בעסק מהווה נדבך משמעותי בפעילות העסקית ומשמשת ככלי לניהול ודיווח יעיל של העסק. הנהלת החשבונות נדרשת להתמודדות עם תקנות רבות בכל הנוגע לחוקים ולמיסוי.

משרדנו מעניק שירותי הנהלת חשבונות כוללת ומקיפה לעצמאים, חברות ועמותות. השירות שלנו כולל הנהלת חשבונות חד צידית, הנהלת חשבונות כפולה ושירותי שכר לכל סוגי העובדים, כולל יעוץ וליווי עסקי, הנהלת חשבונות פרטנית, רישומי מלאי, התאמות הבנקים, מעקב שוטף אחר לקוחות וספקים. צוות המשרד מטפל בניכויים מפתיחת תיק עד לטיפול חודשי בהכנת משכורות. כמו כן אנו מטפלים בהוצאות הנלוות למשכורות כגון ביטוחי מנהלים ופיצויים כאשר המשכורות הינם מותאמים לחוקי מס הכנסה ודיני עבודה.

שירותי הנהלת החשבונות והשכר כוללים:
  • הנהלת חשבונות כפולה וחד צידית.
  • הכנה והפקת תלושי שכר.
  • הכנת דוחות רווח והפסד תקופתיים.
  • טיפול בתביעות ביטוח לאומי: דמי פגיעה, דמי לידה, מילואים וכו'.
  • טיפול בפרישת עובדים ופיצויי פיטורים.
  • דיווחים שוטפים לרשויות המס (מס הכנסה, ביטוח לאומי, מס ערך מוסף , ניכויים).
  • הגשת דוחות ודיווחים שנתיים לרשויות המס.